Tematyka szkolenia dla służb samorządowych
- jak poznać, że nasz klient ma problem z widzeniem,
- jak widzą osoby słabowidzące,
- dlaczego osoby tracące wzrok nie komunikują wprost o swoim problemie,
- jak umiejętnie postępować z klientem, który ma problem z widzeniem,
- jak zapewnić dostępność pomieszczeń i otoczenia dla osób z niewidomych i dla słabowidzących,
- gdzie kierować osoby z dysfunkcjami wzroku i jaką pomoc mogą tam uzyskać,
- czym jest rehabilitacja dla osób z dysfunkcją wzroku i jakie jest jej znaczenie dla ich codziennego funkcjonowania,
- jakie są pomoce, sprzęt i urządzenia ułatwiające codzienne funkcjonowanie osób niewidomych i słabowidzących,
- jakie są programy na dofinansowanie zakupu tych pomocy,
- gdzie szukać szczegółowych informacji na temat systemu wsparcia dla osób niewidomych i słabowidzących.
żródło zdjęcia: Shutterstock